OT: Le Lounge Partie XLI: No Wrestling Talk Allowed

Status
Not open for further replies.

ThaDevilGirl

Every day is a day off
Oct 1, 2006
23,014
4,868
YUL
Phoenix could very well be attributing you unlimited vacation leave, with how ****ty it is.

Phoenix doesn't manage our leave banks, but the other system isn't much better.

It's been almost two years of this and the system still doesn't pay extra holiday pay correctly. It's paid as overtime instead so I get $300-500 extra whenever I work on a holiday :laugh:
 

Kairi Zaide

Unforgiven
Aug 11, 2009
104,930
12,351
Quebec City
back from work

my legs are starting to feel like poop

the only day off i've had since coming back to the village was because i had 2 meetings (haircut and podiatrist) so it wasn't really a day off

only 2 days left before i get 3 days off, then another 3 days of work and a few days off before heading back to the city
 

ThaDevilGirl

Every day is a day off
Oct 1, 2006
23,014
4,868
YUL
Le gars qui pellete la neige en face de chez nous est tellement généreux, il vient domper sa neige de mon côté de rue. FFS.
 

Paul Dipietro

Registered User
Dec 16, 2009
4,131
1,075
Le gars qui pellete la neige en face de chez nous est tellement généreux, il vient domper sa neige de mon côté de rue. FFS.
La gratte de la ville et celle pour mon driveway n'ont pas l'air de vouloir passer aujourd'hui... Ça va être beau pour aller chez les beaux-parents dans une heure. Sacrament
 
  • Like
Reactions: TRG

ThaDevilGirl

Every day is a day off
Oct 1, 2006
23,014
4,868
YUL
La gratte de la ville et celle pour mon driveway n'ont pas l'air de vouloir passer aujourd'hui... Ça va être beau pour aller chez les beaux-parents dans une heure. Sacrament

Y'a pire, y'a une van qui est stationnée devant notre garage. On peut pas sortir l'auto dans la rue parce qu'elle bloque le chemin, lol. En autant que dans une heure elle soit pas là, mais j'ai pas grand espoir.
 

Paul Dipietro

Registered User
Dec 16, 2009
4,131
1,075
Lol, merci. Heureusement, mon père m'a dit qu'il pense qu'il sait à qui appartient la van.

Les joies d'habiter à Montréal-Nord.
Based on the geography, the local dealer or pimp no doubt... JK, those things only exist in the infamous Quebec City ghettos
 
Status
Not open for further replies.

Ad

Upcoming events

Ad

Ad