OT: Le Lounge Partie XLI: No Wrestling Talk Allowed

Status
Not open for further replies.

Pompeius Magnus

Registered User
May 18, 2014
19,836
16,463
Kanata ,ON
No raslin' talk ?? Screw this, I'm outta here . Also, clearly Arn, especially if the rest of the horsemen do a run in, which they always did.
 

M.C.G. 31

Damn, he brave!
Oct 6, 2008
96,268
18,936
Ottawa
I mean, seriously.

Also, is it still necessary to close threads after 40 pages?
not really. It's just become something of a habit. If a thread is moving quickly we've been told to let it go until there's a lull/it slows down.
 
  • Like
Reactions: TRG

Kairi Zaide

Unforgiven
Aug 11, 2009
104,876
12,276
Quebec City
It's k, wrestling is for real men. I understand why you wouldn't want to be part of it.
197_raw_07252016cm_2740-2d665c32c5dbbc1cf552a20ca5488586-1477119609-800.jpg


Also, women wrestling > men wrestling. Unless it involves Natalya, Naomi, Dana Brooke or Nia Jax.
 

Kairi Zaide

Unforgiven
Aug 11, 2009
104,876
12,276
Quebec City
just got a sociology exam back

somehow got above the mean, and the only question i got all the points for was about a text i never read lol i didn't even know who was the guy in the question, and the question was "What does that guy say about blablabla"

that's hilarious
 

Habs12max

Registered User
Mar 6, 2008
658
0
J'ai besoin de votre aide fans des Canadiens (lol) ! Je suis présentement en train de rédiger mon mémoire de maîtrise et j'aurais besoin du plus grand nombre de participants possible à mon questionnaire ! C'est environ 20 minutes et ça m'est super utile ! Merci !

https://responsabilitesociale.limequery.com/364848?lang=fr
Questionnaire d'envions 20 minutes sur la responsabilité sociale et vos comportements de consommation. Merci de participer et de partager !

Oui c'est 152 questions, mais ça ne prend vraiment pas plus que 25 minutes au maximum !

Please show your support habs fan ! :D J'ai besoin de 100 répondants rapidement.
 

Mrb1p

PRICERSTOPDAPUCK
Dec 10, 2011
88,774
54,964
Citizen of the world
J'ai besoin de votre aide fans des Canadiens (lol) ! Je suis présentement en train de rédiger mon mémoire de maîtrise et j'aurais besoin du plus grand nombre de participants possible à mon questionnaire ! C'est environ 20 minutes et ça m'est super utile ! Merci !

https://responsabilitesociale.limequery.com/364848?lang=fr
Questionnaire d'envions 20 minutes sur la responsabilité sociale et vos comportements de consommation. Merci de participer et de partager !

Oui c'est 152 questions, mais ça ne prend vraiment pas plus que 25 minutes au maximum !

Please show your support habs fan ! :D J'ai besoin de 100 répondants rapidement.
Dude stop spamming this
 
  • Like
Reactions: TRG

Binary Code

How do I change that
Aug 22, 2013
3,374
361
Delirium
J'ai besoin de votre aide fans des Canadiens (lol) ! Je suis présentement en train de rédiger mon mémoire de maîtrise et j'aurais besoin du plus grand nombre de participants possible à mon questionnaire ! C'est environ 20 minutes et ça m'est super utile ! Merci !

https://responsabilitesociale.limequery.com/364848?lang=fr
Questionnaire d'envions 20 minutes sur la responsabilité sociale et vos comportements de consommation. Merci de participer et de partager !

Oui c'est 152 questions, mais ça ne prend vraiment pas plus que 25 minutes au maximum !

Please show your support habs fan ! :D J'ai besoin de 100 répondants rapidement.

You should have done it differently, no way I'll answer those 152 questions in one sitting. Sorry.
 
  • Like
Reactions: TRG

Kairi Zaide

Unforgiven
Aug 11, 2009
104,876
12,276
Quebec City
J'ai besoin de votre aide fans des Canadiens (lol) ! Je suis présentement en train de rédiger mon mémoire de maîtrise et j'aurais besoin du plus grand nombre de participants possible à mon questionnaire ! C'est environ 20 minutes et ça m'est super utile ! Merci !

https://responsabilitesociale.limequery.com/364848?lang=fr
Questionnaire d'envions 20 minutes sur la responsabilité sociale et vos comportements de consommation. Merci de participer et de partager !

Oui c'est 152 questions, mais ça ne prend vraiment pas plus que 25 minutes au maximum !

Please show your support habs fan ! :D J'ai besoin de 100 répondants rapidement.
I answered, but so many questions are repetitive and it is not adapted to students in certain parts.
 
Status
Not open for further replies.

Ad

Upcoming events

Ad

Ad