Speculation: CONTEST! Predict 5 quotes by Bergevin on his July 1st/UFA Press Conference

Status
Not open for further replies.

Tyson

Registered User
Mar 1, 2007
45,568
62,865
Texas
I can’t think of anything to add to what I have already read. Creative bunch on the site!

“Claude and I are foxhole buddies”
 

BLONG7

Registered User
Oct 30, 2002
35,712
22,104
Nova Scotia
Visit site
At the end of the day, will be used several times..........

I wish I could tell you more, you might understand....

Fans are angry, I get dat.......dey should be....

We like our group going forward...

We ave room to do da right tings during da season...

Carey gonna ave a big year, we know dat, for sure...

Drouin gonna ave a big year dis season...

Dis group, I believe has da right attitude...and dats huge in dis league...huge...

Dose centre you talk about, dey are not dare, dey are just not dare...
 

L4br3cqu3

Matter of principle.
Sponsor
May 5, 2002
6,871
4,071
La Tuque
"Roussel a une bonne attitude"

"La LNH a pas encore vu le vrai Ouellet"

"La solution est dans la chambre"

or even better

sbnation-share__5_.0.png
 

CristianoRonaldo

Registered User
Apr 7, 2014
19,758
16,173
In your head
"C'est sur qu'on aurait aimé signer Tavares, mais il ne voulait pas venir, à la fin de la journée je ne peux pas le forcer."

"Domi c'est un gars de caractère, très perspicace et il ne lâche jamais, un peu comme Gallagher, mais en passeur."

"Tyler Bozak c'est un gars qu'on voulait depuis longtemps, il va pouvoir stabiliser notre centre et fera un bon duo avec Drouin."

"Jack Johnson un vétéran de la NHL, il a de l'expérience et durant les séries, il est presque à un point/match."

"Statsny je le connais bien, on a parlé, mais il voulait retourner au Colorado, j'ai fait ce que j'avais à faire, encore là on ne peut pas forcer la main d'un joueur et l’obliger à jouer avec Montréal."

"Plekanec c'est une valeur sûre, dès que la saison était finie on savait qu'il allait revenir avec nous, donc l'avoir pour 3m/1 an est vraiment incroyable, son leadership nous a beaucoup manqué."

"Mon plan est réussi, j'ai pu l'exécuter sans problème, par contre je ne peux pas tout vous dévoiler."

"On a réussi à rajeunir l'équipe avec l'échange de Max et d'Alex, on a pu rajouter un vétéran en défense avec Jack, Mete et Juulsen se sont améliorés et Bozak ajoute du punch à notre attaque."

Disclaimer: I know that I write way better than he speaks, but the essential is here. It's more than five, but give a f*** ?
 

axman88

Registered User
Apr 5, 2007
857
56
1. Trades are hard
2. It worked on playstation last night but not in real life this morning
3. UFAs have to want to come here, like a dog, but they don't want to
4. I believe in this team
5. We will make rotations where each player will get to play center for 1 period every two weeks
 

L4br3cqu3

Matter of principle.
Sponsor
May 5, 2002
6,871
4,071
La Tuque
"C'est sur qu'on aurait aimé signer Tavares, mais il ne voulait pas venir, à la fin de la journée je ne peux pas le forcer."

"Domi c'est un gars de caractère, très perspicace et il ne lâche jamais, un peu comme Gallagher, mais en passeur."

"Tyler Bozak c'est un gars qu'on voulait depuis longtemps, il va pouvoir stabiliser notre centre et fera un bon duo avec Drouin."

"Jack Johnson un vétéran de la NHL, il a de l'expérience et durant les séries, il est presque à un point/match."

"Statsny je le connais bien, on a parlé, mais il voulait retourner au Colorado, j'ai fait ce que j'avais à faire, encore là on ne peut pas forcer la main d'un joueur et l’obliger à jouer avec Montréal."

"Plekanec c'est une valeur sûre, dès que la saison était finie on savait qu'il allait revenir avec nous, donc l'avoir pour 3m/1 an est vraiment incroyable, son leadership nous a beaucoup manqué."

"Mon plan est réussi, j'ai pu l'exécuter sans problème, par contre je ne peux pas tout vous dévoiler."

"On a réussi à rajeunir l'équipe avec l'échange de Max et d'Alex, on a pu rajouter un vétéran en défense avec Jack, Mete et Juulsen se sont améliorés et Bozak ajoute du punch à notre attaque."

Disclaimer: I know that I write way better than he speaks, but the essential is here. It's more than five, but give a **** ?

:laugh: :nod:
 
  • Like
Reactions: Kaperi Spacey

didimentionlarseller

Snipers are a dying bread in the NHL
Nov 23, 2014
13,887
5,565
St Henri
"Mon plan est réussi, j'ai pu l'exécuter sans problème, par contre je ne peux pas tout vous dévoiler."

"On a réussi à rajeunir l'équipe avec l'échange de Max et d'Alex, on a pu rajouter un vétéran en défense avec Jack, Mete et Juulsen se sont améliorés et Bozak ajoute du punch à notre attaque."

D'or Jerry D'or!
 
  • Like
Reactions: Kaperi Spacey

badi

Registered User
Jan 21, 2008
856
584
A la fin de la journée la solution est dans la chambre , pas sur la glace !!!
 

habsgirl5000

Registered User
Jul 15, 2017
2,678
1,868
he will probably start by bringing up Domi and how he makes us a much better team, character, attitude, nonsense,

he will then claim we are now all set at the C position well into the future,

defense will be better with more experience, last year was a transition year for lots of players,

he tried hard at trades,

he can't force UFA to sign here,

Carey will be back, anything can happen in the playoffs....blah blah
 

sandviper

No Ragrets
Jan 26, 2016
13,416
24,380
Toronto
"Carey and Shea will be ready and once they are back, I feel we're good enough to compete for the playoffs. Once we're there, anything can happen."

"It's not easy getting a stud defenceman. If it was, everyone would have one."

"But in the end, PK didn't win the Norris..."

"Max is a great leader and we are working hard to make sure he remains a Hab."

"Dominic is eager to start the season and do whatever Claude tells him to."
 

Pacciosoftie

Curved Dach
Oct 26, 2017
3,288
3,855
Da answer is in da room

We believe we ave a better team den last year

Da players will come to camp wit a better
hattitude

Geoff and me will make sure da hotte dugs will be a lot better

You win wit player like Domi. Da kid c’tun fighter.

Anyting can appen. You jus need to make da playoff and wit Carey we believe we can do dat.

Don’t hask me question about Galchenyuk.
 
  • Like
Reactions: ArtPeur
Status
Not open for further replies.

Ad

Upcoming events

Ad

Ad