The Habs Lounge Thread XVII: A Thread For The Pleb

Status
Not open for further replies.

68*

Guest
Oh yeah that hole of peace on Pie-IX near Beaubien I think. You don't see it at night.
 

M.C.G. 31

Damn, he brave!
Oct 6, 2008
96,268
18,936
Ottawa
tyler Seguin, Jamie Benn, Tarasenko, Malkin. Depends who get drafted beforehand.

I have Seguin in my keeper league. Definitely leaning towards him, but if Malkin is also on the board then I may have to go that way considering he'll actually have a legit winger this year, whether it's Kessel or Hornqvist (likely the latter).
 

Jee

uwu
Aug 25, 2006
30,074
12,855
Montréal
J'suis en train de travailler sur mon couch en écoutant le re-run des Worlds de League of Legends, j'suis un peu tipsy. #livingthedream
 

Kenny Powders

Registered User
Apr 6, 2005
6,804
5
Laval
Cegep montpetit, operation policière, suposément qu'ils ont remarqués quelqu'un se promenant avec un arme. Pas de coup de feu tirer à date.

Hier au states un dude à fait 15 mort et 80 blessés, sur reddit ils montraient le lien sur 4chan avant qu'il aille faire le shooting, c'est degeux criss
 

BahlDeep

HFBoards Sponsor
Sponsor
Jun 29, 2008
16,724
6,855
Montreal
Cegep montpetit, operation policière, suposément qu'ils ont remarqués quelqu'un se promenant avec un arme. Pas de coup de feu tirer à date.

Hier au states un dude à fait 15 mort et 80 blessés, sur reddit ils montraient le lien sur 4chan avant qu'il aille faire le shooting, c'est degeux criss

Ma blonde est presentement coincée la-bas
 

BlackMarvel

Registered User
May 17, 2006
563
0
Dollard des ormeaux
Cegep montpetit, operation policière, suposément qu'ils ont remarqués quelqu'un se promenant avec un arme. Pas de coup de feu tirer à date.

Hier au states un dude à fait 15 mort et 80 blessés, sur reddit ils montraient le lien sur 4chan avant qu'il aille faire le shooting, c'est degeux criss

Are you serious again?! I'm at the point where I don't know if these shootings are new or old news. Is it just me or they seem to be happening more frequently.
 
Status
Not open for further replies.

Ad

Upcoming events

Ad

Ad