OT: The Lounge Part XLIII - The Road To WrestleMania

Status
Not open for further replies.

TRG

Registered User
Oct 23, 2008
26,062
2,129
Montréal
I find it funny but I don't disagree. I wanted something nice after being confined to a room for years and getting a job in my field. Fallait que je me gâte un peu.
 

Le Tricolore

Boo! BOOOO!
Aug 3, 2005
46,819
17,385
Montreal
I find it funny but I don't disagree. I wanted something nice after being confined to a room for years and getting a job in my field. Fallait que je me gâte un peu.
You wanted something nice.

He "needs" it.

Nothing wrong with spoiling yourself with nice things, but only if you can fit them in your budget.
 
  • Like
Reactions: TRG

Kairi Zaide

Unforgiven
Aug 11, 2009
104,785
12,220
Quebec City
So

I thought my options were either Ste-Foy centre (ok), Duberger-Les Saules (meh), l'Ancienne-Lorette (DERP) or Vanier (kill me) if i wanted to be able to get to that workplace fast by bus

Me and my mom went visiting the areas mentionned above

Then, on our way back home, I realized... that Lebourgneuf is just 30 minutes away by bus.

THIS IS AMAZING. I CAN LOOK FOR STUFF IN LEBOURGNEUF.
 

Jee

uwu
Aug 25, 2006
29,944
12,542
Montréal
Yo Max, dans 1 semaine j'vais travailler dans l'édifice à côté du tien. Si jamais y'a une journée où tu te sens moins hermite que d'autres, on ira bouffer quelque part ensemble !
 

ThaDevilGirl

Every day is a day off
Oct 1, 2006
22,946
4,724
YUL
Yo Max, dans 1 semaine j'vais travailler dans l'édifice à côté du tien. Si jamais y'a une journée où tu te sens moins hermite que d'autres, on ira bouffer quelque part ensemble !

Vous pourriez vous faire un lunch dans ton condo tout fraîchement rénové.
 

Tabarouette

ben kin
Jan 28, 2013
14,775
4,333
mtl
Yo Max, dans 1 semaine j'vais travailler dans l'édifice à côté du tien. Si jamais y'a une journée où tu te sens moins hermite que d'autres, on ira bouffer quelque part ensemble !

ptete? on verra, c'est rare que j'vais au resto tho
 

TRG

Registered User
Oct 23, 2008
26,062
2,129
Montréal
Achete une hyundai a 100 piace par mois

Criss que ce serais lfun pas mettre 1000 bidou par mois dans une can de metal sur roue

Je suis pas un grand fan des coréennes mais ouais, je vais pas dépenser 1000$ par mois sur un char haha

Ce qui me tape sur les nerfs, c'est les vendeurs....
 
Status
Not open for further replies.

Ad

Upcoming events

Ad

Ad

-->