Which Fantasy Playoff Team Do You Like Best?

ZDH

Registered User
Mar 6, 2008
8,895
4,007
Fantasy Playoff Draft w/ friends
16 people, snake draft
1 C, 1 LW, 1 RW, 2D, 1G
* werent allowed to draft more than 1 player from same team*

Points
LW/C/RW/D/G
Goal = 3 points
Assist = 2 points

G
Shutout = 3 points
Wins = 2 points

1.) Killorn (TBL) - Kempe (LAK) - Pastrnak(BOS) Heiskanen (DAL) - Byram (COL) Shesterkin (NYR)
2.) Tavares (TOR) - Rantanen (COL) - Kreider (NYR) Hedman (TBL) - Skjei (CAR) Hellebuyck (WPG)
3.) Panarin (NYR) - Point (TBL) - Nichushkin (COL) Orlov (BOS) - Hamilton (NJD) Jones (SEA)
4.) Nylander (TOR) - Draisaitl(EDM) - Pavelski (DAL) Dunn (SEA) - Klingberg (MIN) Korpisalo (LAK)
5.) Teravainen (CAR) - Matthews (TOR) - DeBrusk (BOS) Nurse (EDM) - Theodore (VGK) Georgiev (COL)
6.) Kaprizov (MIN) - Eichel (VGK) - Mercer (NJD) Fox (NYR) - Dobson (NYI) Anderson (CAR)
7.) Marchand (BOS) - Hischier (NJD) - Zuccarello (MIN) Bouchard (EDM) - Doughty (LAK) Lyon (FLA)
8.) Nugent-Hopkins (EDM) - Aho (CAR) - Tarasenko (NYR) Lindholm (BOS) - Ekblad (FLA) Vanecek (NJD)
9.) Robertson (DAL) - Zibanejad (NYR) - Bratt (NJD) Sergachev (TBL) - Girard (COL) Gustavsson (MIN)
10.) Meier (NJD) - MacKinnon (COL) - Fiala (LAK) Montour (FLA) - Trouba (NYR) Vasilevskiy (TBL)
11.) Stamkos (TBL) - Bergeron (BOS) - Kane (NYR) Toews (COL) - Ekholm (EDM) Quick (LAK)
12.) McCann (SEA) - Kopitar (LAK) - Tkachuk (FLA) Makar (COL) - Morrissey (WPG) Oettinger (DAL)
13.) Hyman (EDM) - Hintz (DAL) - Stephenson (VGK) Slavin (CAR) - Rielly (TOR) Ullmark (BOS)
14.) Connor (WPG) - Hughes (NJD) - Marner (TOR) Burns (CAR) - Miller (NYR) Skinner (EDM)
15.) Boldy (MIN) - McDavid (EDM) - Necas (CAR) Hamilton (NJD) - Grzelcyk (BOS) Samsonov (TOR)
16.) Kane (EDM) - Barkov (FLA) - Kucherov (TBL) McAvoy (BOS) - Hughes (NJD) Sorokin (NYI)

Who do you think takes it?
 

Nico Hischier

Registered User
Nov 22, 2017
2,965
2,630
I think

14.) Connor (WPG) - Hughes (NJD) - Marner (TOR) Burns (CAR) - Miller (NYR) Skinner (EDM)
15.) Boldy (MIN) - McDavid (EDM) - Necas (CAR) Hamilton (NJD) - Grzelcyk (BOS) Samsonov (TOR
 
  • Like
Reactions: ZDH

WayneGretzky

Registered User
Jul 25, 2016
286
346
I like 10 & 14…hard to choose as so many of the teams cannibalize themselves within the first round in pick’em matchups.
 
  • Like
Reactions: ZDH

Ad

Upcoming events

Ad

Ad